Reporting Specialist

Práce s lidmi není vždy jen o lidech – do našeho týmu hledáme analyticky zaměřeného kolegu/kolegyni, který/á dokáže zpracovávat trendy podle dat a čísel a poskytovat managementu analýzy pro další rozvoj personální práce ve firmě. Pokud máš zkušenosti z HR nebo mzdovým účetnictvím, určitě Ti to pomůže. Hlavně musíš být detailista, kterého baví práce v excelu s čísly a reporty.

Co Tě u nás čeká?

• Gró Tvé činnosti určitě bude zpracování a controlling pravidelných HR reportů, takže se rád/a v reportech hrabeš, připravuješ analýzy, hledáš důvody, proč některé věci nesedí nebo jak jsou různá data provázána.
• Pracuješ na specifických HR reportech na míru, které potřebuje HR Director a další manažeři v PPL.
• Administruješ mzdové matice, což obnáší její údržbu a, v rámci postupných zlepšování, návrhy změn (dle valorizací, tržních změn, apod.).
• Udržuješ a aktualizuješ organizační strukturu PPL a databázi zaměstnanců.
• Kromě administrativy samozřejmě pravidelně komunikuješ s interními / externími „zákazníky“ (manažeři, DHL, …).
• Stále pracujeme na inovacích procesů, takže můžeš uplatnit své nápady týkající se benefitních balíčků pro konkrétní skupiny zaměstnanců (Specialisté, Manažeři, TOP management, …) – z pohledu finančních možností.
• Spolupracuješ v rámci HR týmu na dalších projektech, kterých je dost a vždy je co zlepšovat.

Co od Tebe potřebujeme?

• Jsi zkušená/ý v práci s reporty a analýzami.
• Máš alespoň minimální znalosti v oblasti zpracování mezd.
• Práce na počítači je pro Tebe denní chleba a máš MS Office na pokročilé úrovni, zejména MS Excel. Budeš ale pracovat také s naším interním personálním systémem.
• Jsi detailista, který má rád analytickou práci s daty a rád posunuje věci dopředu.
• Pro vytváření analýz se hodí si věci usnadňovat. Je dobré, pokud máš rád/a systémovou automatizaci činností. Rychlost a preciznost je u nás důležitá.
• Komunikuješ v angličtině na pokročilé úrovni a nedělá Ti problém mluvený projev. Nebudeš mluvit v kanceláři každý den, ale budeš se účastnit meetingů se zahraničními kolegy a komunikovat i písemně.

Co oceníme?

• Zkušenosti v oblasti HR controllingu a mzdového účetnictví.
• Zkušenost s prací s firemními benefity a jejich optimalizací.
• Ekonomické vzdělání, ideálně vysokoškolské.

Co od nás můžeš získat?

• zázemí jedničky na trhu v přepravě zásilek, která patří do rodiny DHL a může Ti nabídnout zajímavé možnosti;
• pohodový HR kolektiv;
• pružnou pracovní dobu a po zaškolení možnost pravidelné práce z domova;
• manažerský bonus;
• 25 dní dovolené;
• systém cafeterie SODEXO;
• e-stravenky SODEXO v hodnotě 120 Kč;
• vzdělávací kurzy a školení, zdarma neomezený přístup na online vzdělávací portál SEDUO;
• příspěvek na jazykové vzdělávání;
• levnější volání pro Tebe i rodinu od O2 nebo T-mobile;
• MAKRO karta pro výhodnější nakupování a další nabídky našich partnerů (např. Multisport karta, Pilulka.cz, vlaky LEO EXPRESS, prádlo Matějovský, slevy na elektřinu a plyn od PRE, nákup vozidel ŠKODA/VW/AUDI/PORSCHE);
• lékařská online péče v programu uLékaře.cz;
• firemní akce.

Doplňující informace:

Nástup: ideálně ihned/dle dohody
Místo pracoviště: U Vozovny 8, Praha 10 – Malešice, 108 00
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

https://ppl.jobs.cz/detail/?id=G2-1585545722-aden_brand0&rps=202