O pozici
Do našeho HR týmu hledáme analyticky smýšlejícího kolegu/kolegyni, který/á dokáže přemýšlet v souvislostech, má chuť se neustále něco nového učit a spolupracovat na nastavování a optimalizaci HR procesů a systémů v PPL. Vzhledem k tomu, že funkčně budeš na pomezí HR, IT a projektového managementu, potřebujeme profíka, který má znalosti v pracovně právní legislativě a zkušenosti s prací v libovolném HR systému.
V případě zájmu je tu pro tebe Ing. Kateřina Mrázová (Recruitment Specialist) – telefon: +420 722 991 253 a email: kmrazova@ppl.cz
Co bude náplní Tvé práce?
- Podílíš se na správě, údržbě a rozvoji našeho personálně docházkového a mzdového systému RON. Hlavně se zabýváš projektovou koordinací, tj. komunikuješ zadání, dohlížíš na projektovou posloupnost a dodržování deadlinů jednotlivých fází projektů.
- Aktivně se podílíš na správě, údržbě a kontrole databázových dat a číselníků v HRIS RON (např. systematizaci pracovních pozic, nastavování oprávnění).
- Spolupracuješ na nastavování a optimalizaci HR procesů a uživatelsky testuješ nové funkcionality v HRIS RON a nové HR procesy včetně zaměstnaneckých benefitů.
- Zabezpečuješ technickou podporu pro interní uživatele (zejména naše PPLáky), proškoluješ je a informuješ o novinkách v HRIS RON.
- Jsi spojkou mezi dodavatelem a ostatními členy HR a podílíš se na dalších projektech v rámci HR týmu.
Co od Tebe potřebujeme?
- Máš znalosti v pracovně právní legislativě a zkušenosti s prací v libovolném HR systému a projektovým řízením.
- Máš SŠ, popřípadě VŠ vzdělání. Kdyby bylo zaměřené třeba na ekonomii, lidské zdroje nebo informační technologie, tak je to fajn, ale určitě ne nutnost.
- Máš perfektní češtinu (rodilý mluvčí/C1) – komunikuješ s interními zákazníky, dodavateli, připravuješ CZ návody a interní dokumenty, vedeš projektovou dokumentaci atd., ale dokážeš komunikovat i v angličtině.
- Práce na PC je Tvým denním chlebem. Vzhledem k tomu, že se jedná z velké části o analytickou práci, rozhodně potřebuješ mít v malíku MS Excel, a to včetně pokročilejších funkcí.
- Máš analytické myšlení, umíš přemýšlet v souvislostech a děláš rozhodnutí založená na faktech.
- Jsi zvídavý/á, zodpovědný/á a umíš pracovat pod tlakem termínů.
- Jsi tak trochu vizionář. Dokážeš odhalit vazby a souvislosti, kterých si před Tebou nikdo jiný nevšiml a odhadnout nebo předpovědět budoucí vývoj, a to vše bez věštecké koule.
- Máš zkušenosti s prací v libovolném HR systému. Třešničkou na dortu bude, pokud znáš uživatelské prostředí HRIS RON.
Co musíš zvládnout, než se přihlásíš do výběrového řízení?
- Máš prokazatelnou praxi s HRIS či jiným informačním systémem, zkušenosti s projektovým řízením a nesmíš se bát IT světa a moderních technologií.
- Říkají ti něco pojmy jako HRIS, SQL, XML, SLA, GDPR, FPD nebo SVYHLEDAT?
- Máš rád/a změny a chceš být součástí projektu PPL DIGITALIZACE?
Co od nás můžeš získat?
- mzdu 45 000 Kč – 55 000 Kč (dle seniority, praxe, zkušeností a dovedností) a 13. mzdu/manažerský bonus;
- zázemí jedničky na trhu v přepravě zásilek, která patří do rodiny DHL a může Ti nabídnout zajímavé možnosti profesního a kariérního růstu;
- pohodový HR kolektiv s otevřenou firemní kulturou – nejsme žádný strnulý korporát;
- po zaškolení pružnou pracovní dobu a možnost pravidelné práce z domova;
- pravidelnou roční valorizaci mzdy;
- 5 týdnů volna a k tomu ještě další 2 dny zdravotního volna FitDay po jednom odpracovaném roce;
- e-stravenky Sodexo v hodnotě 150 Kč;
- karta Multisport pro aktivní život Tebe a blízkých (zaměstnanecká, partnerská a dětská);
- lékařská online péče v programu uLékaře.cz;
- systém Sodexo Cafeterie – benefitní systém plný slev a výhod, do kterého našim zaměstnancům přidáváme další odměny;
- vzdělávací kurzy a školení, zdarma neomezený přístup na online vzdělávací portál Seduo, příspěvek na jazykové vzdělávání;
- Makro karta pro výhodnější nakupování a další nabídky našich partnerů (např. Pilulka.cz, vlaky LEO EXPRESS, prádlo Matějovský, slevy na elektřinu a plyn od PRE, nákup vozidel ŠKODA/VW/AUDI/PORSCHE);
- služební telefon s neomezeným voláním a SMS;
- odměna při pracovním výročí;
- firemní akce.
Doplňující informace:
Nástup: možný ihned/dle dohody
Místo pracoviště: U Vozovny 658/8, Praha 10 – Malešice, 108 00 nebo Františka a Anny Ryšových 1168/21, Ostrava – Svinov, 721 00
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Plat: 45 000 – 55 000 Kč
Úvazek: Práce na plný úvazek
Smlouva: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat
Vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)