Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned
místo: Praha
oddělení: export operation desk
úvazek: plný
Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
Vaše odpovědnost / náplň práce:
– zpracování a zasílání notifikací
– kontrola a zpracování exportních dat
– překnihování lodí, rolování carga
– zpracování loading listů
– komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
– zpracování podkladů pro plannery
– práce v interním systému
Váš profil:
– středně pokročilou znalost anglického jazyka
– uživatelská práce na PC podmínkou
– ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
– pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
– zázemí mezinárodní společnosti
– pracoviště v Praze u metra Invalidovna
– přátelský a mladý kolektiv
Nabízená mzda: 150,- Kc/hodin